Fra den 22/3 starter vi udesæsonen ved tårnet. Indtil videre er der fælles klatring for alle fra kl. 17-19. Kategorier: Meddelelse 0 Kommentarer Skriv et svar Annuller svarDu skal være logget ind for at skrive en kommentar.
0 Kommentarer